A hatósági ellenőrzése keretében végzett laboratóriumi vizsgálat mutatta ki a nem engedélyezett hatóanyagot.
Szerdán indult a Tesco-Global Áruházak Zrt. legújabb hűségakciója, amely az iskolaszezon végéhez közeledve a szülők fáradozásait kívánja piros pontokkal jutalmazni. Az akció keretében négy hónapon keresztül minden ezer forint feletti vásárlás egy-egy piros pontot ér, az összegyűjtött pontok pedig értékes Tefal Privilege Pro termékekre válthatók kedvezményes áron.
Április 29-én indult és augusztus 19-én zárul a Legyen Ön is a konyha művésze elnevezésű nyári pontgyűjtő hűségakció az ország valamennyi Tesco hipermarketében. Minden ezer forint feletti vásárlás egy, minden ötezer forint feletti 5 db, minden tízezer forint feletti vásárlás 10 db piros pontot ér. 40 pont felett pedig ötven százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg az akcióban résztvevő Tefal Privilege Pro termékek.
"A Tesco ezúttal nem csak a gyerekeknek, hanem a felnőtteknek is piros pontokat oszt. Hűséges vásárlóinkat szeretnénk megjutalmazni a nyári, pirospont-gyűjtő akciónk keretében, továbbá vásárlásaikat értékes kedvezményekkel meghálálni" - mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
A beváltási határidő 2009. augusztus 27-e. A hűségakció részleteiről, az akcióban résztvevő áruházak listájáról, valamint a pontokért beváltható kedvezményes termékek listájáról a www.piros.tesco.hu weboldalon található bővebb információ.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








