82 milliót költ a kormány a melegbárok vizsgálatára

2009. május 11. 12:02

400 ezer dollárt, azaz 81,6 millió forintot költ az amerikai kormány arra, hogy kutatói argentin szórakozóhelyeket tanulmányozzanak. Azt szeretnék megtudni, hogy a melegek miért vállalnak kockázatosabb szexuális kapcsolatokat, ha sok alkoholt fogyasztanak.

Az Állami Egészségügyi Intézet által megbízott kutatók azt a feladatot kapták, hogy Argentína -elsősorban homoszexuálisok által kedvelt- szórakozóhelyein végezzenek gyakorlati felméréseket. Hat Buenos Airesi bárban kutatják annak az okát, hogy miért vállalnak kockázatosabb szexuális kapcsolatokat a melegek, ha sok alkoholt fogyasztanak.

A New Yorki pszichiáterek elsősorban HIV- prevenciós célokból végzik a kutatásokat. A szakemberek 730 éjszakát töltenek a különböző klubokban azért, hogy a hiteles adatokhoz szükséges felméréseket el tudják végezni. Várakozásaik szerint a két éves kutatássorozat végén olyan adatok állnak majd rendelkezésükre, amelyekkel a HIV- megelőzési programokat hatékonyabbá tudják tenni - nem elsősorban Argentínában, hanem az Egyesült Államok nagyvárosaiban.

A szakemberek elsősorban a szórakozóhely és a vendégek karakterét próbálják leírni, és azt is vizsgálják, hogy az elfogyasztott alkohol fajtája és mennyisége hogyan befolyásolja a szexuális kalandokat.

A projekt direkt költségei 275 ezer dollárt emésztenek föl, míg a járulékos költségek 125 ezer dollárra rúgnak. A felmérés teljes költségvetése így meghaladja a 400 ezer dollárt, azaz a 81,6 millió forintot.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Óriásit húzott a magyar Kickstarter: ilyen lehetőség kevés alkalommal lesz 2024-ben, most bárki élhet vele

Ahogy Jeff Bezos, az Amazon alapítója híres mondása is szól: "A márkád az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy ott.”

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. február 23. péntek
Alfréd
8. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem