12 °C Budapest

Botrány! Melltartóháború tört ki a Marks & Spencernél

2009. május 6. 10:02

Felháborodott vásárlók lephetik el a Marks & Spencer rendes éves közgyűlését, a haragos hölgyek ugyanis felháborítónak tartják, hogy a cég 2 fonttal többet kér a nagyobb méretű melltartókért.

A "Busts 4 Justice" kampány - mint annyi más mostanában, a Facebookról indult el, ám hamarosan felháborodott nők ezrei csatlakoztak hozzá. Most aki tud, M&S-részvényeket vásárol, hogy mindannyian betódulhassanak a társaság júliusi rendes évi közgyűlésére. Melltartóval a kezükben szeretnék mindenki szeme láttára kérdőre vonni Sir Stuart Rose cégvezetőt, vajon nem érzi-e diszkriminációnak, hogy az átlagosnál nagyobb mellbőséggel rendelkező hölgyek többek kénytelenek fizetni a fehérneműkért.

Az egyik ominózus "túlárazott" melltartó


Az már csak olaj volt a tűzre, hogy a cég belső levelezéséből kiszivárgott egy e-mail, melyből egyértelműen kiderült, hogy a cég nem hajlandó engedni a nyomásnak és nem törli el a "nagy-mell-adót". - Nem változtatunk az árainkon, pláne nem ebben a gazdasági helyzetben - írta Tania Littlehales a termék-PR vezetője kollégáinak.

A Marks & Spencer védekezése szerint ugyan a nagyobb méretek több anyagot és munkát igényelnek, amelyeket az árakban érvényesítenek is, ám a hölgyek szerint ez nem feltétlenül igaz. - A 38D-s melltartóban több anyag van, mint a 30DD-ben (a számozás a mell alatti kerületet jelenti inchben), ám mégis utóbbi kerül két fonttal többe - fakadtak ki az elégedetlenkedők. - Ráadásul más üzletekben egységesek a fehérneműárak, függetlenül a mérettől.

A M&S szóvivője szerint azonban a cég termékeinek árazása az egyik legjobb a piacon. Ráadásul a nagyobb méretek szélesebb pánttal és stabilabb kosárral készülnek, így növelve a komfortérzetet. Ezen kívül felmérések bizonyítják, hogy a vásárlók nagy része szívesen fizet ki egy-két fontnyi felárat a speciális kialakításért, elismerve ezzel a melltartókba fektetett speciális technológiát és munkát.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Óriásit húzott a magyar Kickstarter: ilyen lehetőség kevés alkalommal lesz 2024-ben, most bárki élhet vele

Ahogy Jeff Bezos, az Amazon alapítója híres mondása is szól: "A márkád az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy ott.”

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. február 23. péntek
Alfréd
8. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem