Felháborodott vásárlók lephetik el a Marks & Spencer rendes éves közgyűlését, a haragos hölgyek ugyanis felháborítónak tartják, hogy a cég 2 fonttal többet kér a nagyobb méretű melltartókért.
A "Busts 4 Justice" kampány - mint annyi más mostanában, a Facebookról indult el, ám hamarosan felháborodott nők ezrei csatlakoztak hozzá. Most aki tud, M&S-részvényeket vásárol, hogy mindannyian betódulhassanak a társaság júliusi rendes évi közgyűlésére. Melltartóval a kezükben szeretnék mindenki szeme láttára kérdőre vonni Sir Stuart Rose cégvezetőt, vajon nem érzi-e diszkriminációnak, hogy az átlagosnál nagyobb mellbőséggel rendelkező hölgyek többek kénytelenek fizetni a fehérneműkért.

Az már csak olaj volt a tűzre, hogy a cég belső levelezéséből kiszivárgott egy e-mail, melyből egyértelműen kiderült, hogy a cég nem hajlandó engedni a nyomásnak és nem törli el a "nagy-mell-adót". - Nem változtatunk az árainkon, pláne nem ebben a gazdasági helyzetben - írta Tania Littlehales a termék-PR vezetője kollégáinak.
A Marks & Spencer védekezése szerint ugyan a nagyobb méretek több anyagot és munkát igényelnek, amelyeket az árakban érvényesítenek is, ám a hölgyek szerint ez nem feltétlenül igaz. - A 38D-s melltartóban több anyag van, mint a 30DD-ben (a számozás a mell alatti kerületet jelenti inchben), ám mégis utóbbi kerül két fonttal többe - fakadtak ki az elégedetlenkedők. - Ráadásul más üzletekben egységesek a fehérneműárak, függetlenül a mérettől.
A M&S szóvivője szerint azonban a cég termékeinek árazása az egyik legjobb a piacon. Ráadásul a nagyobb méretek szélesebb pánttal és stabilabb kosárral készülnek, így növelve a komfortérzetet. Ezen kívül felmérések bizonyítják, hogy a vásárlók nagy része szívesen fizet ki egy-két fontnyi felárat a speciális kialakításért, elismerve ezzel a melltartókba fektetett speciális technológiát és munkát.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








