Felháborodott vásárlók lephetik el a Marks & Spencer rendes éves közgyűlését, a haragos hölgyek ugyanis felháborítónak tartják, hogy a cég 2 fonttal többet kér a nagyobb méretű melltartókért.
A "Busts 4 Justice" kampány - mint annyi más mostanában, a Facebookról indult el, ám hamarosan felháborodott nők ezrei csatlakoztak hozzá. Most aki tud, M&S-részvényeket vásárol, hogy mindannyian betódulhassanak a társaság júliusi rendes évi közgyűlésére. Melltartóval a kezükben szeretnék mindenki szeme láttára kérdőre vonni Sir Stuart Rose cégvezetőt, vajon nem érzi-e diszkriminációnak, hogy az átlagosnál nagyobb mellbőséggel rendelkező hölgyek többek kénytelenek fizetni a fehérneműkért.
Az már csak olaj volt a tűzre, hogy a cég belső levelezéséből kiszivárgott egy e-mail, melyből egyértelműen kiderült, hogy a cég nem hajlandó engedni a nyomásnak és nem törli el a "nagy-mell-adót". - Nem változtatunk az árainkon, pláne nem ebben a gazdasági helyzetben - írta Tania Littlehales a termék-PR vezetője kollégáinak.
A Marks & Spencer védekezése szerint ugyan a nagyobb méretek több anyagot és munkát igényelnek, amelyeket az árakban érvényesítenek is, ám a hölgyek szerint ez nem feltétlenül igaz. - A 38D-s melltartóban több anyag van, mint a 30DD-ben (a számozás a mell alatti kerületet jelenti inchben), ám mégis utóbbi kerül két fonttal többe - fakadtak ki az elégedetlenkedők. - Ráadásul más üzletekben egységesek a fehérneműárak, függetlenül a mérettől.
A M&S szóvivője szerint azonban a cég termékeinek árazása az egyik legjobb a piacon. Ráadásul a nagyobb méretek szélesebb pánttal és stabilabb kosárral készülnek, így növelve a komfortérzetet. Ezen kívül felmérések bizonyítják, hogy a vásárlók nagy része szívesen fizet ki egy-két fontnyi felárat a speciális kialakításért, elismerve ezzel a melltartókba fektetett speciális technológiát és munkát.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Fegyelmi eljárás indult a Ferencváros bajnoki címét ünneplő szurkolók miatt
- Az Egyesült Államok lépett a TikTokkal szemben, ketyeg az óra a kínai vállalatnak
- A magyar jogállamiságot bíráló újabb határozatot fogadott el az EP - a nap hírei
- Újabb vasúti fejlesztések indulnak
- Nemzetközi pártcsaládot talált a Jobbik és ezután beszólt a Fidesznek
- Ferenc pápával találkozik Sulyok Tamás