Egyre több élelmiszerszolgáltató folyamodik egy régi, jól bevélt módszerhez: kismértékben csökkentik a termékek mennyiségét, illetve méretét.
Az Interbrand nevű tanácsadócég először tette közé az európai kiskereskedelmi cégek márkaérték szerinti rangsorát. Az első helyre idén a svéd H&M, Európa második legnagyobb ruházati áruházlánca került.
A svéd H&M áruházláncot nevezte meg a kontinens (brand-et tekintve) legértékesebb vállalatának az Interbrand tegnap publikált rangsora, ezzel megelőzve fő riválisait, a Zara-t és a Marks and Spencer-t. A márka értéke a pénzügyi és brand elemzés adatai alapján 10.4 milliárd euró, ami jóval meghaladja a második helyezett francia Carrefour 6.6 milliárdos értékét.
Az Interbrand rangsorában az első öt helyezett közé három olyan kiskereskedelmi cég is került, amely kizárólag sajátmárkás terméket árul. Az H&M, az Ikea és a Marks and Spencer a vállalati értéken túl márkaismertségben is erős az öreg kontinensen.
A széleskörű márkaismertség nagyban segíti a külpiaci terjeszkedést, amit a rangsor első négy helyezettje ki is használ, mindegyikük jelentős nemzetközi érdekeltségekkel rendelkezik. Az ötödik helyezett M&S is a távol-keleti piacok felé vette az irányt, miután kínai és indiai vállalatokkal írt alá együttműködési megállapodást.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít