A Microsoft mind a mai napig maga volt a sikertörténet: 1986-os tőzsdére menetele óta még sosem fordult elő, hogy csökkent volna a forgalma. Most ez is megesett.
Hiába a Microsoft a világ egyik leggazdagabb és legnyereségesebb vállalata, a válság őt sem kerülte el. A cég nemrég végetért harmadik pénzügyi negyedévében a forgalma jelentősen csökkent, a profit pedig 32 százalékkal esett éves alapon. A Windows-divízió nyeresége 19 százalékkal 2,5 milliárd dollárra csökkent, az eladások pedig 16 százalékkal 3,4 milliárd dollárra mérséklődtek. Az Office-osztály 8, illetve 5 százalékos zsugorodást könyvelhettek el.
A cég nem nyilatkozott az év hátralévő résézre vonatkozó terveiről, de nem túl bizakodó a mostani negyedévvel kapcsolatban sem. A leépítések már januárban megkezdődtek - akkor ötezer embert bocsátottak el mintegy 290 millió dollárnyi extrakiadást okozva. A szoftvergyártó ugyanakkor 420 millió dollárt is kénytelen volt leírni, a befektetéseinek értékvesztése miatt. Így hiába szerepeltek relatíve jól a különböző szoftverrészlegek, a végső nyereség a hárommilliárd dollárt sem érte el, szemben az egy évvel korábbi 4,4 milliárddal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


