Sir Terry Leahy, a Tesco vezérigazgatója is csatlakozott ahhoz az egyre hangosabb kórushoz, mely szerint Nagy-Britannia túl van a válság legnehezebb szakaszán.
A világ harmadik legnagyobb áruházlánca a február 28-án véget ért üzleti évben 59,4 milliárd angol fontos forgalmat bonyolított le, ami 13,5 százalékos emelkedést jelent a bázisidőszak eredményéhez képest. A nyereség 8,8 százalékkal 3,1 milliárd fontra ugrott fel, elsősorban a szigetországon kívüli áruházak teljesítményének köszönhetően.
- Úgy tűnik, kezdünk feltápászkodni a mélypontról. A fogyasztói kiadások szintje elég jól tartja magát, és egyesek már többet költhetnek a boltban, mint korábban - bizakodott Leahy. Az áruházlánc valóban jól teljesített a napi fogyasztási cikkek piacán, ám a kiegészítő szolgáltatások - mint például az üzemanyag-árusítás - már gyengén muzsikáltak, így a forgalomnövekedés az Egyesült Királyságban elmaradt a nagy riválisok, az Asda, a Morrisons és a Sainsbury's eredményétől.
Az amerikai hódító tervek azonban nem teljesen úgy sültek el, mint ahogy a cég azt megálmodta: a 2007 novemberében 115 üzlettel indult Fresh & Easy hálózat 142 millió fontos veszteséget ért el a tavalyi üzleti évben. Elsősorban a válság legnagyobb veszteseinek számító városokban Las Vegasban, Phoenixben és Dél-Kalifornia településein maradt el a forgalom az előzetesen becsülttől. A boltnyitások száma is lelassult Észak-Amerikában, heti egy-kettőre, de a cég ettől még nem adta fel nagyszabású terveit az újvilágra vonatkozóan.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége