A hatósági ellenőrzése keretében végzett laboratóriumi vizsgálat mutatta ki a nem engedélyezett hatóanyagot.
Családi Márkák néven új márkacsaládokat vezet be a Tesco Magyarországon, jelentették be ma Budaörsön. A több száz termékből álló új márkák jó minőséget kínálnak kiváló áron, reagálva a háztartások egyre nehezebb helyzetére és az ezzel összefüggő vásárlói árérzékenységre.
Új, alacsony árú, ámde jó minőségű termékek jelennek meg mától a hazai Tesco áruházak polcain. Az úgynevezett Családi Márkák jelenleg mintegy 120 különböző terméket ölelnek fel, köztük olyan mindennapi fogyasztási cikkeket, mint a kávé, a gyümölcslevek, rizs, tészta, édességek, készételek, kozmetikumok, háztartási vegyi áru, stb. A tervek szerint a következő néhány hónap során mintegy 300-ra nő majd az új márkanevek alatt megjelenő termékek száma.
A Tesco folyamatosan felméri a vásárlói igényeket, melyek egyértelműen azt mutatják, hogy a vevők nagy része a márkatermékeket részesíti előnyben. Ugyanakkor a felmérések szerint egyre fontosabb tényezővé válik az ár: a vásárlók olcsó, de jó minőségű termékeket szeretnének. A fogyasztói igények figyelembevételével a Tesco mostantól megoldást kínál erre az igényre.
Az áruházlánc a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel olyan, diszkont árú termékek forgalmazását kezdi meg, melyek segítenek a családoknak abban, hogy kevesebbet költsenek a heti bevásárlások során, de közben ne kényszerüljenek kompromisszumra a minőség terén. A Családi Márkák az eddigi termékkínálaton felül kerülnek bevezetésre, így az eddigi jól megszokott Tesco termékcsaládok és a közismert márkák is megmaradnak. A márkás termékek mellett a Tesco Value termékcsalád az olcsó alapvető termékeket, a Tesco Színes pedig a kedvező áron elérhető minőségi termékeket öleli fel. A minden áruházban elérhetővé váló új márkákkal tehát jelentősen bővül az árukínálat is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Tisztában vagyunk vele, hogy a nehéz időkben mindenki kétszer megnézi, mi mennyibe kerül. Azt is tudjuk, hogy egyrészt szeretnének minél többet megspórolni a vásárlók, másrészt nem akarnak a megszokottnál gyengébb minőségű termékeket vásárolni. Ezt szeretnénk megoldani az új márkacsaládok bevezetésével, mely a család minden tagja számára tartogat újdonságokat - mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Forrás: Tesco-Global Áruházak Zrt., MTI

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


