4 °C Budapest

Válságálló családi csomag: új márkacsaládokat vezet be a Tesco!

Pénzcentrum
2009. április 14. 12:45

Családi Márkák néven új márkacsaládokat vezet be a Tesco Magyarországon, jelentették be ma Budaörsön. A több száz termékből álló új márkák jó minőséget kínálnak kiváló áron, reagálva a háztartások egyre nehezebb helyzetére és az ezzel összefüggő vásárlói árérzékenységre.

Új, alacsony árú, ámde jó minőségű termékek jelennek meg mától a hazai Tesco áruházak polcain. Az úgynevezett Családi Márkák jelenleg mintegy 120 különböző terméket ölelnek fel, köztük olyan mindennapi fogyasztási cikkeket, mint a kávé, a gyümölcslevek, rizs, tészta, édességek, készételek, kozmetikumok, háztartási vegyi áru, stb. A tervek szerint a következő néhány hónap során mintegy 300-ra nő majd az új márkanevek alatt megjelenő termékek száma.


A Tesco folyamatosan felméri a vásárlói igényeket, melyek egyértelműen azt mutatják, hogy a vevők nagy része a márkatermékeket részesíti előnyben. Ugyanakkor a felmérések szerint egyre fontosabb tényezővé válik az ár: a vásárlók olcsó, de jó minőségű termékeket szeretnének. A fogyasztói igények figyelembevételével a Tesco mostantól megoldást kínál erre az igényre.


Az áruházlánc a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel olyan, diszkont árú termékek forgalmazását kezdi meg, melyek segítenek a családoknak abban, hogy kevesebbet költsenek a heti bevásárlások során, de közben ne kényszerüljenek kompromisszumra a minőség terén. A Családi Márkák az eddigi termékkínálaton felül kerülnek bevezetésre, így az eddigi jól megszokott Tesco termékcsaládok és a közismert márkák is megmaradnak. A márkás termékek mellett a Tesco Value termékcsalád az olcsó alapvető termékeket, a Tesco Színes pedig a kedvező áron elérhető minőségi termékeket öleli fel. A minden áruházban elérhetővé váló új márkákkal tehát jelentősen bővül az árukínálat is.


Tisztában vagyunk vele, hogy a nehéz időkben mindenki kétszer megnézi, mi mennyibe kerül. Azt is tudjuk, hogy egyrészt szeretnének minél többet megspórolni a vásárlók, másrészt nem akarnak a megszokottnál gyengébb minőségű termékeket vásárolni. Ezt szeretnénk megoldani az új márkacsaládok bevezetésével, mely a család minden tagja számára tartogat újdonságokat - mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.

Forrás: Tesco-Global Áruházak Zrt., MTI

NEKED AJÁNLJUK
Leépítés jöhet a Tescónál

Újabb leépítés jöhet a Tescókban a Magyar Idők keddi száma szerint. A lap a brit anyavállalat belső köreiből megtudta: nem csupán a szigetországban vált kívánatossá...

Új őrület terjed Magyarországon: ez lesz 2023 slágere a magyar wellnessekben?

Nem csoda hát, hogy egyre több panzió igyekszik az egész szezon alatt különlegesebb programokat, lehetőségeket kínálni az arra utazóknak.

Valósítsd meg vállalkozói ötleted vevőid segítségével! (x)

Ha régóta motoszkál a fejedben egy világmegváltó ötlet, de eddig nem mertél belevágni, akkor most itt a tökéletes alkalom, hogy a tettek mezejére lépj.

Új zseniképző indul Magyarországon: álomszakma, luxusfizetés vár arra, aki elvégzi?

Nagyon szép gondolat, hogy teremtsük meg a biztonságot a jövő generációinak, ez egy olyan program, ami ehhez ténylegesen hozzá is tesz valamit.

Húsbavágó igazságról rántja le a leplet a magyar rendező: ilyen film is ritkán készül itthon

A független filmeknek mindig lesz létjogosultságuk, ahogy közönségük is - vallja Pető Szabolcs, filmrendező.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. december 8. csütörtök
Mária
49. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Mibe fektessünk 2023-ban?
Háború, energiaválság, infláció - Védelem a befektetéseinknek
Agrárszektor Konferencia 2022
Az év agráreseménye, 2 nap szakma Siófokon!
EZT OLVASTAD MÁR?