Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A könnyed időtöltésnek látszó betelefonálós játékok becslések szerint többmilliárdos üzletet jelentenek, melynek tisztaságát hazánkban senki nem ellenőrzi. A bejutás többnyire szerencsealapon történik, a pénzt és időt nem kímélő próbálkozó pedig ha be is jut a műsorba, válasza gyakran mindenféle indok nélkül helytelennek bizonyulhat - írja a Népszabadság.
A legnagyobb problémát az jelenti, hogy az ORTT-nek nem áll módjában eljárni ezekben az ügyekben, a médiatörvény ugyanis a műsorszolgáltatók nyereményjátékaival kapcsolatban nem tartalmaz szabályozó rendelkezést. A 2005-ös egyeztetések eredménye szerint a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség és a Szerencsejáték Felügyelet sem bír hatáskörrel a kérdésben.
Annyi biztos, hogy a hívás díját korrektül fel kell tüntetni, ezen előírásnak azonban a szóban forgó vetélkedők egytől-egyig meg is felelnek.
Az ügyben a GVH hozhat némi változást, a hivatalhoz ugyanis tavaly különösen sok panasz érkezett. A versenyjogi hatóság nem zárja ki, hogy az interaktív televíziós játékok szervezői megtévesztik a fogyasztókat, mivel a játékba való bejutás feltételeiről messze nem adnak egyértelmű tájékoztatást.
Mindezek tisztázására a GVH elindított egy eljárást a legnagyobb tévétársaságok és beszállítóik ellen, mely körbe a TV2 és az RTL Klub mellett az ATV, a Spektrum TV és műsorkészítőik is beletartoznak. A vizsgálatok legkésőbb ez év szeptemberében zárulnak le.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.