Nagy-Britanniában lakossági bejelentések alapján szakértői testület vizsgálja a tévében látható telefonos kvízjátékokat, mivel erős a gyanú, hogy az emeltdíjas hívásokat a telefonálók túlnyomó többsége teljesen esélytelenül fizeti, hiszen a képernyőn látható visszaszámlálás előtt percekkel megvan már, hogy ki lesz a kiválasztott játékos.
Amennyiben a testület vizsgálata beigazolja a gyanút, az ügyet a rendőrségnek továbbítják. A botrány a napokban robbant ki, amikor elektronikus körlevelek kezdtek keringeni a lehetséges csalásról, melyek elértek az újságok szerkesztőségeibe is. A panaszok eredetileg a You Say We Pay című műsorra vonatkoztak, melynek a szigetországban 2 millió nézője van. A vádak szerint az 1 fontba kerülő hívásokat csaknem 15 perccel tovább lehet indítani annál, amikor a szerencsés játékost már kiválasztották. Sokan tehát úgy fizetnek, hogy egyáltalán semmi esélyük nincs játszani.
A show készítői elnézést kértek mindenkitől, de azt állítják, hogy a kérdéses esetet egyedi hiba okozta, nincs szó általánosságban vett átverésről. A szigetország televíziós szakértői most attól tartanak, hogy ez a botrány alááshatja azon telefonos kvíz-showk hitelét is, melyek ellen semmilyen bizonyíték nincs.
Az első körben vizsgálódó szakértői testület az emeltdíjas szolgáltatást biztosító telefontársaságtól és az érintett tévécsatornáktól igyekszik adatot gyűjteni.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








