Nagy-Britanniában lakossági bejelentések alapján szakértői testület vizsgálja a tévében látható telefonos kvízjátékokat, mivel erős a gyanú, hogy az emeltdíjas hívásokat a telefonálók túlnyomó többsége teljesen esélytelenül fizeti, hiszen a képernyőn látható visszaszámlálás előtt percekkel megvan már, hogy ki lesz a kiválasztott játékos.
Amennyiben a testület vizsgálata beigazolja a gyanút, az ügyet a rendőrségnek továbbítják. A botrány a napokban robbant ki, amikor elektronikus körlevelek kezdtek keringeni a lehetséges csalásról, melyek elértek az újságok szerkesztőségeibe is. A panaszok eredetileg a You Say We Pay című műsorra vonatkoztak, melynek a szigetországban 2 millió nézője van. A vádak szerint az 1 fontba kerülő hívásokat csaknem 15 perccel tovább lehet indítani annál, amikor a szerencsés játékost már kiválasztották. Sokan tehát úgy fizetnek, hogy egyáltalán semmi esélyük nincs játszani.
A show készítői elnézést kértek mindenkitől, de azt állítják, hogy a kérdéses esetet egyedi hiba okozta, nincs szó általánosságban vett átverésről. A szigetország televíziós szakértői most attól tartanak, hogy ez a botrány alááshatja azon telefonos kvíz-showk hitelét is, melyek ellen semmilyen bizonyíték nincs.
Az első körben vizsgálódó szakértői testület az emeltdíjas szolgáltatást biztosító telefontársaságtól és az érintett tévécsatornáktól igyekszik adatot gyűjteni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza