Nagy-Britanniában lakossági bejelentések alapján szakértői testület vizsgálja a tévében látható telefonos kvízjátékokat, mivel erős a gyanú, hogy az emeltdíjas hívásokat a telefonálók túlnyomó többsége teljesen esélytelenül fizeti, hiszen a képernyőn látható visszaszámlálás előtt percekkel megvan már, hogy ki lesz a kiválasztott játékos.
Amennyiben a testület vizsgálata beigazolja a gyanút, az ügyet a rendőrségnek továbbítják. A botrány a napokban robbant ki, amikor elektronikus körlevelek kezdtek keringeni a lehetséges csalásról, melyek elértek az újságok szerkesztőségeibe is. A panaszok eredetileg a You Say We Pay című műsorra vonatkoztak, melynek a szigetországban 2 millió nézője van. A vádak szerint az 1 fontba kerülő hívásokat csaknem 15 perccel tovább lehet indítani annál, amikor a szerencsés játékost már kiválasztották. Sokan tehát úgy fizetnek, hogy egyáltalán semmi esélyük nincs játszani.
A show készítői elnézést kértek mindenkitől, de azt állítják, hogy a kérdéses esetet egyedi hiba okozta, nincs szó általánosságban vett átverésről. A szigetország televíziós szakértői most attól tartanak, hogy ez a botrány alááshatja azon telefonos kvíz-showk hitelét is, melyek ellen semmilyen bizonyíték nincs.
Az első körben vizsgálódó szakértői testület az emeltdíjas szolgáltatást biztosító telefontársaságtól és az érintett tévécsatornáktól igyekszik adatot gyűjteni.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








