Tovább gyűrűzik Nagy-Britanniában a betelefonálós és SMS-ben szavazós műsorok körüli botrány, melynek legújabb felvonását a Sztárok a jégen döntője szolgáltatta, melynek során összesen mintegy 11 500 elküldött szavazatot hagytak figyelmen kívül.
A szombat esti döntővel kapcsolatos sajnálatos történéseket az ITV csatorna szóvivője is megerősítette, elmondása szerint a szóban forgó szöveges üzeneteket csak hétfőn kapták meg, amikorra már régen kihirdették a műsor végső győztesét.
A Vodafone brit illetékesei elismerték, hogy az SMS-ek egy részét technikai probléma miatt valóban csak hétfőn tudták kézbesíteni az ITV által megadott számra, hozzátették azonban, hogy a szóban forgó 11 500 szavazat az összes elküldött üzenet és hívás elhanyagolható részét teszi ki, a végeredményt így állításuk szerint nem befolyásolhatta volna döntően.
A műsor egyébként Nagy-Britanniában meggyőzően szerepelt: a finálét 11 millióan látták. A hírrel kapcsolatban inkább az az elgondolkodtató, hogy az elmúlt hetek során rengeteg telefonos kapcsolatra építő műsor keveredett gyanúba, melyek közül eddig egy sem tudta tisztázni magát, sőt az esetek többségében beigazolódott a csalás, vagy hivatalosan "a sajnálatos problémák" előfordulása.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








