Újabb vihart kavart a brit HSBC, miután egyik frekventált brit fiókját úgy alakította át, hogy az már csak a tehetősebb ügyfelek kiszolgálását végzi. Korábban beismerték, hogy az alsóbb kategóriás ügyfeleknek a call-center útján sem Nagy-Britanniából segítenek, hanem alacsonyabb munkaerő költségű országokból, míg a gazdagoknak kijár a brit központ asszisztenciája.
A szóban forgó bankfiók átalakítása után csak azokat szolgálják ki, akik legalább 50 000 font megtakarítással rendelkeznek, akiknek minimum 200 000 font összegű jelzáloghitelük van vagy legalább 100 000 fontos lakáshitellel és 75 000 fontos fizetéssel büszkélkedhetnek.
Minden más ügyfélnek havi 19,95 fontot kell fizetnie a kiszolgálásért vagy mehet egy másik bankfiókba. A tavaly 11 milliárd fontos rekord profitot elérő HSBC szóvivője egyszerűen csak úgy kommentálta a történteket, hogy szerintük az életben nem mindenki egyenlő.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








