A legnagyobb brit bank, az HSBC beismerte, hogy több tényező szerint csoportosítja 8,5 milliós ügyfélbázisát, akiket így különböző országok call-centeres kollégái szolgálnak ki telefonos ügyintézés esetén. Magától értetődő, hogy a tehetősebb, felső kategóriás ügyfeleket a szigetországban szolgálják ki, míg az alsóbb kategóriákba soroltak az Indiába, Máltára, a Fülöp-szigetekre és Malajziába kiszervezett központokkal léphetnek kapcsolatba.
A besorolásban a havi jövedelem és hitelminősítés mellett szerepet játszik, hogy a banknál hány terméket, szolgáltatást vesz igénybe az ügyfél és mennyire komplexen kezeli a pénzét. Ezen faktorok alapján osztályozásra kerülnek a kliensek, az ügyfélszám telefonos megadásával pedig a megfelelő helyre irányítódik a hívás az azonosítást követően.
Az HSBC szóvivője elismerte, hogy valóban működik egy ilyen besorolási rendszer, de ez csak azért van így, mert a komplex igényekkel rendelkező ügyfeleket mindenképpen Nagy-Britanniában akarják kiszolgálni. Ennek némileg ellentmondani látszik a szóvivő következő mondata, mely szerint minden call-centeres HSBC alkalmazott, így földrajzi helytől függetlenül ugyanazt a képzést kapták és ugyanolyan színvonalon szolgáltatnak.
A brit közvélemény ezzel szemben egyre inkább az, hogy a megélhetési gondokkal küszködőktől nem sok profitot remél a bank, ezét igyekszik őket minél olcsóbban és ezzel együtt talán alacsonyabb színvonalon kiszolgálni.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház