Mit is keresek? - a feledékenyebbek gyakorta tehetik fel maguknak ezt a kérdést. Újabban azonban az internetezők között is felelhető ez a jelenség, olyannyira, hogy új igét is alkottak a céltalan szörfölés leírására.
Wilfing - vagyis What Was I Looking For, ez az új kifejezés szolgál a linkek, oldalak cél nélküli, végtelen böngészésének leírására. Egy Egyesült Királyságbeli piackutató cég felmérése meglepő tényekre mutat rá, a 2 412 megkérdezett mintegy kétharmada ismerte be, hogy alkalomszerűen szokott céltalanul bolyongani a világhálón.
Sőt a megkérdezettek majd negyede bevallotta, az általuk az interneten eltöltött idő több mint 30 százaléka teljesen értelmetlen. Ez havonta két teljes munkanappal egyenlő. A wilfing legfőbb okozói a webáruházak, melyeket szorosan követnek a hír-, illetve utazási oldalak.
Curt Staker, a Websense elnöke szerint ez természetes következménye annak, hogy a munkacélú, illetve személyes internethasználat közötti határ kezd elmosódni. Egyre többen intézik el személyes ügyeiket az interneten, méghozzá munkaidőben.
Különösen a férfiak számára jelenthet nagy csáberőt a nagy sportesemények szezonja, így például Amerikában a március, mikor a kosárlabda bajnokság kezdetét veszi. A Websense mérései szerint az Egyesült Államokban ebben az időszakban a sportoldalak forgalma 31, az online fogadási oldalaké pedig 56 százalékkal emelkedett.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon