Szombaton, Gyurcsány Ferenc miniszterelnök által bejelentett megszorító intézkedések többek között az adókedvezmények körét is szűkítik: a változás nyomán 2007. január 1-jétől megszűnik a Sulinet Expressz program, amely 60 ezer forintnyi számítógép-vásárlási visszatérítést biztosított idáig a befizetett adó terhére.
Az eredeti elképzelések ellenére egy ideig a rendszer a leginkább állami támogatású digitáliseszköz-vásárlási programhoz hasonlított, amit majdnem minden adófizető igénybe vehetett. Legutóbb azonban szűkítették a kört és már csak asztali és hordozható számítógépek vásárlására vonatkozott.
A program eddig 63 milliárd forintot emésztett fel informatikai felzárkózása címén: a háztartások számítógépes ellátottsága 21 százalékról 41 százalékra emelkedett, de az európai összehasonlításban siralmas internethasználati mutatókon a programnak nem sikerült érdemben változtatni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








