Idén kilenc hosszú hétvége vár ránk, emiatt várhatóan jelentősen megemelkedik a belföldi turisták száma. A bor és a gasztronómia éve után 2007-ben a Magyar Turizmus Zrt. a zöldturizmus évét hirdette meg - írja a Napi Gazdaság.
Róna Iván, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. vezérigazgatója szerint jót tehet a forgalomnak a tavaly kibocsátott mintegy 25 milliárd forint értékű üdülési csekk is, mivel azokat a tapasztalatok szerint a legtöbben csak a következő évben használják fel.
2006 során a belföldi turisták aránya 48 százalék volt, az MT célja, hogy ezt a számot 2010-re, a Nyugat-Európában jellemző 60 százalék fölé tornázza.
A zöld programsorozat keretében április során 8 napon át 50 százalékos kedvezménnyel vehetők igénybe a részt vevő lovas létesítmények szolgáltatásai. Májusban a Balaton természeti értékeit és a fürdőzés alternatíváit bemutató rendezvénysorozat indul útjára, júniusban pedig a nemzeti parkok biztosítanak egy héten át kedvezményes vagy ingyenes programokat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








