Csütörtökön indítja útjára a Google az online vásárlási szolgáltatását, a Google Checkout-ot, mely várhatóan jelentősen megkönnyíti az internetes vásárlást. A korábban Gbuy-ként emlegetett újdonság lehetőséget ad arra, hogy a rendszernek megadjuk a kártyaadatainkat és a számlázási címet, majd minden site-on fizethetünk anélkül, hogy adatainkat újra megadnánk.
Az új szolgáltatás nem közvetlen versenytársa az eBay PayPal-jának, azt ugyanis főként magánszemélyek, kis tételben kereskedők használják, míg a CheckOut elsősorban komolyabb kereskedőket céloz meg.
Az Amazon számára viszont nagyon komoly fenyegetést jelent a Google újítása, mondhatni az internetes kereskedelem egyik atyjának legszörnyűbb rémálma vált valóra, a szegmensben ugyanis meglehetősen sokáig tart a komolyabb szereplők bizalmának elnyerése, a Google neve azonban felgyorsíthatja ezt a folyamatot.
Az Amazon eddig azért volt előnyben, mert egy regisztrációt követően a széles kínálatából a korábban megadott adataink segítségével fizethettünk, a Google azonban eltűnteti ezt az előnyt azáltal, hogy már kezdetben is több száz kereskedelmi partnere fogja kínálni az új egységes fizetési rendszert.
A Google számára az új szolgáltatásban az a nagy üzlet, hogy a kereskedők jutalékot fizetnek neki. Nem szabad elfelejteni azt sem, hogy a hirdetési piacon érdekelt Google a rendszer segítségével felbecsülhetetlen értékű adatbázist építhet a vásárlók költési szokásairól. Ennek megfelelően az is elképzelhető, hogy kezdetben a Google megállapodik partnereivel, hogy a fizetési szolgáltatást ingyen nyújtja, cserébe viszont kizárólag ő gyűjtheti be a tranzakciós adatokat. Egy biztos: újabb nagy dobás van készülőben!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani