Csütörtökön indítja útjára a Google az online vásárlási szolgáltatását, a Google Checkout-ot, mely várhatóan jelentősen megkönnyíti az internetes vásárlást. A korábban Gbuy-ként emlegetett újdonság lehetőséget ad arra, hogy a rendszernek megadjuk a kártyaadatainkat és a számlázási címet, majd minden site-on fizethetünk anélkül, hogy adatainkat újra megadnánk.
Az új szolgáltatás nem közvetlen versenytársa az eBay PayPal-jának, azt ugyanis főként magánszemélyek, kis tételben kereskedők használják, míg a CheckOut elsősorban komolyabb kereskedőket céloz meg.
Az Amazon számára viszont nagyon komoly fenyegetést jelent a Google újítása, mondhatni az internetes kereskedelem egyik atyjának legszörnyűbb rémálma vált valóra, a szegmensben ugyanis meglehetősen sokáig tart a komolyabb szereplők bizalmának elnyerése, a Google neve azonban felgyorsíthatja ezt a folyamatot.
Az Amazon eddig azért volt előnyben, mert egy regisztrációt követően a széles kínálatából a korábban megadott adataink segítségével fizethettünk, a Google azonban eltűnteti ezt az előnyt azáltal, hogy már kezdetben is több száz kereskedelmi partnere fogja kínálni az új egységes fizetési rendszert.
A Google számára az új szolgáltatásban az a nagy üzlet, hogy a kereskedők jutalékot fizetnek neki. Nem szabad elfelejteni azt sem, hogy a hirdetési piacon érdekelt Google a rendszer segítségével felbecsülhetetlen értékű adatbázist építhet a vásárlók költési szokásairól. Ennek megfelelően az is elképzelhető, hogy kezdetben a Google megállapodik partnereivel, hogy a fizetési szolgáltatást ingyen nyújtja, cserébe viszont kizárólag ő gyűjtheti be a tranzakciós adatokat. Egy biztos: újabb nagy dobás van készülőben!
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








