Akad olyan vállalat, mely szinte alig költ marketingre, mégis beverekedte magát a világ legkedveltebb márkái közé, míg mások éves szinten fontmilliókat szórnak el, mégis közutálat tárgyát képezik - derült ki a brit Marketing magazin legfrissebb felméréséből.
Az adatok szerint a britek körében a legkedveltebb márka továbbra is a Google, míg a legtöbben a Pot Noddle nevű snack gyártót utálják, melynek ironikus marketing kampánya nem igazán jött be a fogyasztóknak.
Érdekes, hogy az online márkák kifejezetten jól teljesítettek, az eBay és az Amazon is befért a top20-ba. Szakértők szerint ennek elsősorban az az oka, hogy ezen cégekkel mindenki saját habitusa szerint kerülhet kapcsolatba, az internetes műfaj sajátosságainak köszönhetően.
Fontos kiemelni, hogy a kutatás a márkákhoz való emocionális kötődést vizsgálta, melyből nem lehet egyenes következtetéseket levonni a vásárlási szokásokra vonatkozóan.
A szupermarketek mezőnyében továbbra is a Tesco volt a legkedveltebb, míg a Lidl és a Kwik Save a lista végén végzett.
A légitársaságok közül a Ryanairt és az easyJetet nem szeretik a megkérdezettek, ebben a mezőnyben a British Airways lett a kedvenc.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó