14 °C Budapest

Márkák háborúja - Kedvencek és "kivetettek"

Pénzcentrum
2006. május 18. 05:30

Akad olyan vállalat, mely szinte alig költ marketingre, mégis beverekedte magát a világ legkedveltebb márkái közé, míg mások éves szinten fontmilliókat szórnak el, mégis közutálat tárgyát képezik - derült ki a brit Marketing magazin legfrissebb felméréséből.



Az adatok szerint a britek körében a legkedveltebb márka továbbra is a Google, míg a legtöbben a Pot Noddle nevű snack gyártót utálják, melynek ironikus marketing kampánya nem igazán jött be a fogyasztóknak.

Érdekes, hogy az online márkák kifejezetten jól teljesítettek, az eBay és az Amazon is befért a top20-ba. Szakértők szerint ennek elsősorban az az oka, hogy ezen cégekkel mindenki saját habitusa szerint kerülhet kapcsolatba, az internetes műfaj sajátosságainak köszönhetően.

Fontos kiemelni, hogy a kutatás a márkákhoz való emocionális kötődést vizsgálta, melyből nem lehet egyenes következtetéseket levonni a vásárlási szokásokra vonatkozóan.

A szupermarketek mezőnyében továbbra is a Tesco volt a legkedveltebb, míg a Lidl és a Kwik Save a lista végén végzett.

A légitársaságok közül a Ryanairt és az easyJetet nem szeretik a megkérdezettek, ebben a mezőnyben a British Airways lett a kedvenc.

 

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 20. szombat
Tivadar
16. hét
Április 20.
Cirkuszok világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm