4 °C Budapest

Forradalom a reklámpiacon? - Végre mi döntünk!

Pénzcentrum
2006. május 24. 15:00

A hét során megteszi az első lépéseket a Google az online "TV-hirdetések" sugározása irányába, mely fokozhatja a legnagyobb tévétársaságokra nehezedő nyomást. A hirdetési piac átalakulóban van, évről-évre nagyobb szeletet hasít ki belőle az online szegmens, melyben a kereséshez kötött hirdetések révén a Google erős pozíciót foglal el. Eddig egy dolog hiányzott: a valós márkaépítő kampányokhoz megfelelő megjelenés, a szöveges hirdetések ugyanis nem voltak erre alkalmasak. Úgy tűnik, ez a gát is leomlott...



A filmes hirdetések elsőként az USA-ban, Kanadában és Japánban jelennek meg a weboldalakon, tévéképernyő formájú box-okban. A reklám csak akkor indul be, ha a netező ráklikkel, addig csak statikus kép látható.

Az oldal látogatója teljes kontrollal rendelkezik a hirdetés felett, bármikor leállíthatja, visszatekerheti azt, vagy akár a hirdető site-jára is átmehet.

Mindez a hirdetők számára is előnyös, hiszen pontosan mérhető, hogy hányan klikkeltek a videóra és meddig nézték azt, így a kampány hatékonysága alapján fizethetnek, ugyanúgy mint az eddigi szöveges hirdetéses rendszerben.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 18. csütörtök
Auguszta
51. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?