Az MSZP és az SZDSZ elnöke, valamint a kijelölt ügyvezető miniszterelnök aláírta a koalíciós megállapodást. A kormány teljes névsora pénteken kerül nyilvánosságra, az új kabinet június 9-én alakulhat meg.
"Ez a megállapodás, amit most aláírtunk, egy jó kompromisszum. Jó megoldás, mely az ország érdekeiben áll" - jelentette ki Hiller István pártelnök, hozzátéve, a Magyar Szocialista Párt (MSZP) elkötelezett abban, hogy végigvigye az országreformot, és végrehajtsa a kormányprogramot - írja a Kormányzati Hírportál. Kuncze Gábor, a Szabad Demokraták Szövetségének (SZDSZ) elnöke hozzátette: a koalíciós megállapodás és a mögötte lévő kormányprogram a felelősség elismerésén, vállalásán és a kölcsönös bizalmon alapul. A felelősség vállalásán azért, hogy Magyarország költségvetési pozícióját rendezzék, és elindítsanak egy hosszú távú fejlődési folyamatot, amelynek igazi nyertesei az unokáink lesznek.
A koalíciós megállapodást a két pártelnök mellett ellátta kézjegyével Gyurcsány Ferenc kijelölt miniszterelnök is. Közölte: a második Gyurcsány-kormány nemzeti kormány lesz. Hangsúlyozta: a kormány felelőssége minden magyarra kiterjed. Tízmillió magyar nevében, de tizenötmillió érdekében fognak kormányozni, és olyan új Magyarországot szeretnének, ahol nemcsak jó, hanem könnyű magyarnak lenni. Értékelvű lesz a kormányzás - emelte ki a kijelölt miniszterelnök hozzátéve, hogy reformkormányzás, reformok sora következik.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








