A Fifa igyekszik gondoskodni arról, hogy a napokon belül kezdődő foci-VB ne a sportfogadási csalásokról és a korrupcióról legyen emlékezetes, annak ellenére, hogy a sportág az elmúlt négy évben elsősorban ezen a területen mutatott "fejlődést"...
Novemberben egy német bírót 29 hónap börtönre ítéltek, míg Brazíliában 11 meccs eredményét megsemmisítették a játlkvezetők lefizetése miatt. A legújabb felvonás, a Juventus-botrány sem kecsegtet sok jóval, hiszen azt mutatja, hogy a könnyebben megvehető bajnokságok felől az elit-ligákba is beszivárog a korrupció.
A 2002-es VB-t világszerte 29 milliárd ember nézte tévén, a szponzori bevételek idén várhatóan 820 millió dollárt tesznek ki, ezér muszáj volt a Fifának lépnie, hogy a hatalmas üzletet nehogy tönkretegye a csalás.
A labdarúgó szervezet megállapodott a sportfogadási cégekkel, hogy azok minden furcsa tranzakciót rögtön jelentenek, így a Fifa akár meccs közben is be tud avatkozni, például bírócserével. (A rendszer korábban jól vizsgázott, amikor egy UEFA kupa meccsen meglepően sokan fogadtak hirtelen nagy összegben a 2:0-s hátrányban lévő együttesre, mely a második félidőben 5:2-re fordított...)
A VB-n szereplő bíróknak, játékosoknak és edzőknek egyébként alá kell írniuk egy nyilatkozatot, hogy a 64 meccs egyikére sem fogadhatnak.
Blatter biztos benne, hogy a torna botrány nélkül zajlik majd le, mivel válogatott szinten sokkal "drágább" lehet eladni egy meccset, mint egy klub színeiben. Ha ilyen eset kiderül, az ország szurkoló meg is ölhetik a korrupt játékost - hangsúlyozta a Fifa vezetője, aki meccsenként átlagosan 500 millió nézőre számít.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








