Fizetésképtelenné vált az 1970-es évek elején létrejött német játékgyártó cég, a Nici, mivel sajtóértesülések szerint 28 millió eurót fizetett a labdarúgó vb kabalafigurájának kizárólagos jogaiért, a félresikerült oroszlán azonban senkinek sem kell.
A Goleo névre keresztelt kabala a vállalat marketing igazgatójának szavait idézve sem lett nagy siker, melynek következtében a cég súlyos pénzügyi helyzetbe sodródott.
Az 1966-os angliai világbajnokság óta divat, hogy a tornáknak kabalafigurájuk is van, az akkori oroszlán szerencsét hozott a "három oroszlánosoknak", a németeknek azonban egyelőre nem sok örömük van Goleoban.
A Nici vezetői a kedvezőtlen helyzet ellenére remélik, hogy a cég talpon tud maradni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


