Dávid Ibolya elmondása szerint, a jövő hét csütörtökön az MDF politikusaival egyeztet Gyurcsány Ferenc ügyvezető kormányfő. A találkozóra az MDF székházában kerül sor.
Dávid Ibolya, az MDF elnöke, elmondta: Gyurcsány Ferenc kedden írt levelet az ellenzéki pártok vezetőinek arról, hogy a jövő héten hivatalukban találkozna az ellenzéki párt elnökeivel a kétharmados törvényeket érintő egyeztetés céljából.
A kezdeményezésre adott válaszában az elnök asszony hozzátette: a megbeszélést jövő csütörtökön délelőtt, az MDF székházában tartják. Az MDF részéről Dávid Ibolya, valamint néhány elnökségi és frakció-tag lesz jelen. Az MDF elnöke azt javasolta a miniszterelnöknek, hogy a legnagyobb nyilvánosságot tájékoztassa arról, milyen helyzetben van az ország, mit tesz, és mihez kér segítséget.
Orbán Viktor a Fidesz és Semjén Zsolt a KDNP vezetője a két párt elnökségi ülése után ad választ Gyurcsány Ferenc levelére.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








