Már az előző évi nettó árbevétel 15%-a is lehet a maximális bírság, 2023-ban, összesen 97 vállalkozásra szabtak ki büntetést
Óriási dobásra készül a Mars: minden borulhat a magyar boltokban is, ha ezt tényleg meglépik
Az édességipar egyik szereplője újabb nagy felvásárlásra készül, ami jelentősen átrajzolhatja a piac erőviszonyait. A Mars, a világ egyik legnagyobb édességgyártója közel áll ahhoz, hogy megvásárolja a Kellanovát, a népszerű rágcsálnivalók gyártóját. Az üzlet értéke meghaladhatja a 30 milliárd dollárt - közölte a Reuters.
A Reuters értesülései szerint a Mars közel 30 milliárd dollárért vásárolhatja fel a Kellanovát, amely olyan népszerű márkákat gyárt, mint a Cheez-It és a Pringles. Az ügylet részleteiről egy bennfentes forrás tájékoztatta a hírügynökséget, aki névtelenséget kért, mivel a tárgyalások még nem zárultak le.
A Mars részvényenként 83,50 dollárt fizetne a Kellanováért egy tisztán készpénzes tranzakcióban. A forrás szerint az üzletet várhatóan ma jelentik be hivatalosan. Azonban sem a Mars, sem a Kellanova nem reagált egyelőre a Reuters megkeresésére.
A Reuters már a hónap elején beszámolt arról, hogy a Mars fontolgatja a Kellanova felvásárlását. Az üzlet jól illeszkedik az élelmiszeripar jelenlegi trendjébe, ahol a vállalatok felvásárlásokkal próbálnak méretgazdaságosságot elérni. Ezzel igyekeznek ellensúlyozni az infláció hatásait és a fogyókúrás gyógyszerek miatt csökkenő keresletet.
Ha létrejön a megállapodás, ez lenne a Mars eddigi legnagyobb akvizíciója, messze felülmúlva a Wrigley 2008-as, 23 milliárd dolláros felvásárlását. A Mars portfóliójában olyan ikonikus márkák szerepelnek, mint az M&M's és a Snickers. Az üzlet jelentősen átrajzolhatja az édességipar erőviszonyait, hiszen két óriásvállalat egyesülne. A Mars családi tulajdonban lévő cégként eddig is meghatározó szereplője volt a piacnak, de a Kellanova felvásárlásával tovább erősítené pozícióját.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.