Will Smith látogatása a Los Angeles Lakers csapatánál feszültséget okozott a játékosok között, derül ki Yaron Weitzman új könyvéből.
Korábban a Magvető kiadásában jelent meg Lakatos István Dobozváros című fantasyja, amivel tíz évvel ezelőtt elnyerte az Év Gyermekkönyve-díjat is. Most ismét kiadásra kerül a kötet, a könyvpiacon még szinte ismeretlen megoldással.
Az egykor a Magvető kiadásában megjelent kötetet ezúttal a könyvpiacon még szinte ismeretlen megoldással, közösségi finanszírozásból összegyűjtött pénzből tervezi megjelentetni Lakatos István, aki ettől a tervétől függetlenül tavaly nyáron egy új ifjúsági és képregénykiadót is alapított- írta a Telex.
A kampány a Brancsközösség.hu-n indult, és még 49 nap van hátra belőle. A szerző-könyvkiadó célja az, hogy kétmillió forintot gyűjtsön össze a kötetre, a gyűjtés 55 százalékon, 1,1 millió forintnál jár. A kötet megjelenését 2000-40 000 forinttal lehet támogatni. A könyvből csak annyit nyomtatnak, ahányan támogatják a kampányt, és a magasabb összegű támogatásokból limitált mennyiség van.
A Dobozváros igazi gyerekirodalmi szenzáció volt 2011-12-ben, később egyes általános iskolai tananyagokba is bekerült. Lakatos eredetileg egy gyerekirodalmi pályázaton, az Aranyvackoron akart illusztrátorként részt venni, de nem talált maga mellé írót, így kitalált egy történetet – ezért a szövegért aztán két különdíjat is kapott. A könyvet 2011 végén adták ki.
A Dobozváros nem éppen tündérmese. Borúsabb, koszosabb, kegyetlenebb annál. Afféle gyerekkönyv-armageddonnak mondanám
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
– írta róla akkor a Könyvesmagazin kritikája. A hagyományos, kiadói modelltől eltérő könyvkiadásra nem a Dobozváros az egyetlen példa.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








