Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nyaralót vásárolna az egykori zánkai MÁV-üdülő területén épülő luxusvillaparkban.
Nem túl fényes a pálinka renoméja Magyarországon belül. A fogyasztókért folytatott versenyről, valamint az ágazat kihívásairól a deszki Gong Pálinkaház ügyvezetője, Dr. Zámbó Anita beszélt a HelloVidéknek.
Nemzeti italunkról, a pálinkáról szinte a világ bármely pontján beazonosítanak bennünket, mert aki egyszer felhajtott egy jó ízes stampedlit, örökre megjegyzi annak karakteres, intenzív ízét. Országhatáron belül azonban már nem ilyen fényes „tüzes vizünk” renoméja.
A pálinka kultúrájáról, a fogyasztókért folytatott versenyről, kihívásokról, valamint a házi pálinkafőzésről kérdezte a HelloVidék az ország legeredményesebb kereskedelmi pálinkafőzdéjének választott deszki Gong Pálinkaház ügyvezetőjét, Dr. Zámbó Anitát.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








