Egy hazai kisvállalkozó keserű Facebook-posztban írta le, hogyan szorítja sarokba a globális import és a hazai piaci viszonyok.
Üzleti minősítési rendszert indított a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést működtető Bridge Budapest Egyesület és az Opten Informatikai Kft.
Az új minősítési rendszer segítséget ad megbízható üzleti partnerek kereséséhez. A cél a jelenleg mintegy 1000 üzleti szereplőből álló közösség erősítése, hogy lehetőség legyen az önellenőrző teszten túl egy magasabb szintű minősítés megszerzésére. A minősítési rendszerben alapszintet jelentő Vállalható Üzleti Szereplő címet az a vállalkozás kaphatja meg, amelyik a Bridge Budapest önellenőrző tesztjén legalább 80 százalékot elér, őket külön nem ellenőrzik, megbíznak a kitöltő szavában.
A Minősített Vállalható Üzleti Szereplő cím megszerzéséhez az önellenőrzésen túl az Opten áttekinti a cég működését nyilvános adatok alapján. A Jópéldák kategóriába azok a Vállalható Üzleti Szereplők tartozhatnak, akik értékes, implementálható, példaértékű projektet, kezdeményezést, működési formát hoznak létre. A Minősített Üzleti Szereplők közül Nagykövetté válhat, aki az ügy hírvivőjeként üzleti történetét, tapasztalatát megosztja a nyilvánossággal.
A Bridge Budapest magyar vállalkozók által 2013-ban alapított nonprofit szervezet, az egyesület célja, hogy működésével fejlessze a meglévő üzleti kultúrát Magyarországon. Ennek keretében indították el korábban a cégek transzparens működését elismerő Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezést. A Bridge Budapest február 11-től folyamatosan közzéteszi a minősített üzleti szereplők cégneveit.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








