A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Egy, a Sziget Fesztiválhoz hasonló rendezvény izraeli megszervezéséről tárgyal a Sziget Kft. - írja a Népszava.
A lapnak Kádár Tamás cégvezető elmondta, hogy a helyszín Tel-Aviv környéke, a rendezvény körülbelül olyan távolságra lenne az izraeli fővárostól, mint a fő hazai fesztiváljuknak helyet adó Óbudai-sziget Budapest központjától. A Sziget mint márkajelzés valamilyen formában megjelenne az ottani fesztivál elnevezésében is.
A Sziget Kft. helyi partnere a Zappa Group néven ismert ZENY.E. Ltd., amely a fellelhető híradások szerint Izrael egyik legnagyobb koncertszervezője, számos élvonalbeli előadót vitt már a közel-keleti államba, és nevét adta a legnagyobb belga technófesztivál, a Tomorrowland néhány évig élő izraeli változatához is - írta a lap.
A napilap megkeresére Avi Yossef, a Zappa Group nemzetközi szervezője elmondta: "a két vállalkozás 2018-ra vonatkozó együttműködési lehetőségekről tárgyal".
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








