A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Júniusban befejezte a magyarországi tejtermékgyártást a budapesti székhelyű Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. A tulajdonos multinacionális Danone csoport a magyarországi termék-előállítást más európai egységeibe helyezte át, de a savanyított Danone-készítmények ezután is kaphatók lesznek a hazai piacon, a Danone Kft. pedig a csoport régiós központja marad. A magyar gyárbezárással érintett dolgozók csaknem 80 százalékának már van új munkahelye és a cég tejbeszállító termelőpartnerei számára is új felvásárlókat talált.
Beszüntette júniusban a tejtermékkészítést budapesti gyárában a multinacionális Danone csoport - közölte az agrárszektor.hu-val Kiss Beáta, a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. vállalati külső kapcsolatok igazgatója. A lépés azt jelenti, hogy a cég végleg befejezte a magyarországi tejtermék-előállítást.
A multinacionális vállalat egy évvel ezelőtt hozta nyilvánosságra, hogy - több más európai üzeme mellett - bezárja budapesti gyárát is.
Ezek miatt a csoport magyarországi értékesítései 20 százalékkal estek vissza 2011-2013-ban.
A bejelentés óta a Danone a magyarországi termelést fokozatosan más termékgyártó egységeibe helyezte át európai frisstejtermék-hálózatán belül. Bár a magyarországi gyártás most megszűnt, a Danone márkák ezután is kaphatók lesznek a magyar piacon, a csoport itteni leányvállalataként működő Danone Kft. pedig továbbra is a Magyarországot, Csehországot, Szlovákiát és Horvátországot magában foglaló régió központja marad.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Danone Kft. Magyarországon savanyított tejkészítményeket (tejfölt, kefirt, natúr és gyümölcs joghurtokat, illetve tejdesszerteket) gyártott és forgalmazott. A vállalat célja, hogy a kereskedelmi tevékenység megtartásával a joghurtkategóriában erősítse ma is meglévő piacvezető pozícióját, és a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsa az egészséges életvitelt friss tejtermékeivel - fogalmazott Kiss Beáta.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








