Óriási érdeklődéssel várják a Tesco brit üzleteiben az új csodaparadicsomot. Az áruházlánc a beharangozókban azt ígéri, hogy lejárt a péppé ázott szendvicsek kora, mivel az új, Hollandiában nemesített paradicsom - szemben a normál termékkel - a nedvességtartalmának csak a töredékét veszíti el a szeletelést követően.
Az egyik megszólaltatott vásárló elmondta, hogy bár a paradicsom a család egyik legkedveltebb zöldsége, sajnos nagyon kellemetlen tud lenni, amikor a gyermekének és a férjének reggel gondosan és gusztusosan becsomagolt szendvics leginkább egy átázott kartonpapírra hasonlít, mikor tízóraira a szerettei elfogyasztják azt.
Korábban: Mi volt a Tesco szendvicsben? - gyomorforgató képpel
A Tesco reklámanyagai szerint az új paradicsom ugyanannyi idő alatt mindössze negyedannyi nedvességet veszít, mint a normál paradicsomok, így az átázott szendvicsek kora lejárt. A nedvesség-megtartó zöldség értékesítését - amit egyébként holland termelők nemesítették - még ezen a héten megkezdik a Tesco brit üzleteiben.
Korábban: Kivételes Tesco-húzás: a homlokához csapott a konkurencia!
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az új termék kilója 68,7 %-kal drágább, mint a hagyományos lédig paradicsom, de az áruház szerint hamar megszeretik majd a vásárlók. Élelmiszeripari szakértők szkeptikusan fogadják a nemesített növényt, mivel egyelőre nem szól a fáma a paradicsom ízéről és zamatáról. Az egyik neves éttermi kritikus szerint a kutatóknak a rovarirtó szerek használatának csökkentésére kellene koncentrálni a munkásságuk során, nem pedig bűvészkedéssel elütni az időt.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


