Óriási érdeklődéssel várják a Tesco brit üzleteiben az új csodaparadicsomot. Az áruházlánc a beharangozókban azt ígéri, hogy lejárt a péppé ázott szendvicsek kora, mivel az új, Hollandiában nemesített paradicsom - szemben a normál termékkel - a nedvességtartalmának csak a töredékét veszíti el a szeletelést követően.
Az egyik megszólaltatott vásárló elmondta, hogy bár a paradicsom a család egyik legkedveltebb zöldsége, sajnos nagyon kellemetlen tud lenni, amikor a gyermekének és a férjének reggel gondosan és gusztusosan becsomagolt szendvics leginkább egy átázott kartonpapírra hasonlít, mikor tízóraira a szerettei elfogyasztják azt.
Korábban: Mi volt a Tesco szendvicsben? - gyomorforgató képpel
A Tesco reklámanyagai szerint az új paradicsom ugyanannyi idő alatt mindössze negyedannyi nedvességet veszít, mint a normál paradicsomok, így az átázott szendvicsek kora lejárt. A nedvesség-megtartó zöldség értékesítését - amit egyébként holland termelők nemesítették - még ezen a héten megkezdik a Tesco brit üzleteiben.
Korábban: Kivételes Tesco-húzás: a homlokához csapott a konkurencia!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az új termék kilója 68,7 %-kal drágább, mint a hagyományos lédig paradicsom, de az áruház szerint hamar megszeretik majd a vásárlók. Élelmiszeripari szakértők szkeptikusan fogadják a nemesített növényt, mivel egyelőre nem szól a fáma a paradicsom ízéről és zamatáról. Az egyik neves éttermi kritikus szerint a kutatóknak a rovarirtó szerek használatának csökkentésére kellene koncentrálni a munkásságuk során, nem pedig bűvészkedéssel elütni az időt.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








