Enyhe, csapadékos hétvége várható Magyarországon és Európa nagy részén, miközben az igazi téli időjárás elkerüli kontinensünket.
2016-ban indulhat a 3-as metró felújítása, újfajta parkolási rend jöhet a Nagykörúton, az 1-es villamost pedig továbbvezetnék Kelenföldig és Óbuda széléig - többek között erről beszélt Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKIK) vezérigazgatója az Indexnek adott interjújában.
Mint a vezérigazgató elmondta, 2015-16-ban elektronikusra cserélik a bérleteket, 2017-re az összes papíralapú jegy eltűnhet, és működésbe lépnek az elektronikus szolgáltatások.
A fejlesztések között említette még, hogy be kell fejezni a budai fonódó villamosokat, a Széll Kálmán tér átépítésének legalább a vágányépítési részét, 2015-ben forgalomba kell állítani a már megrendelt 24 darab új alacsonypadlós trolit és a már gyártás alatt álló 47 új villamost. A tervek szerint folytatják az 1-es villamost a Kelenföldi pályaudvarig és Óbudán az esztergomi vasútvonalig.
2016 előtt viszont nem indul el a 3-as metró felújítása (a járműpark kivételével).
A nagykörúti kerékpárút ügyében olyan megoldást tudnak elképzelni, ahol az autók félig a padkára parkolnának a fák között, így elférne a kerékpársáv a két forgalmi sáv mellett. Ezt 2015-16-ban meg is lehetne csinálni, ha nem is végig a körúton, de legalább egy szakaszán.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








