A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
Nyaralási terveikről kérdezte olvasóit a Pénzcentrum.hu. Reprezentatívnak nem nevezhető kérdőívünkre kiemelkedően sok, kérdésenként 5-6 ezer válasz érkezett. Kiderült például, hogy ugyanannyian nem mennek üdülni az anyagiak miatt, mint ahányan 200-400 ezer forint között költenek nyaralásra.
Olvasóinkat kérdeztük arról, hol nyaralnak, mennyiért nyaralnak 2013-ban. Úgy tűnik, a téma megmozgatta olvasóinkat: kérdésenként 5-6 ezer szavazat érkezett.
Mint az - szigorúan nem reprezentatív - felmérésünkből kiderül olvasóink ötöde nem megy nyaralni idén - leginkább anyagi okokból. 21 százalékuk ugyanakkor 100 és 200 ezer forint között, míg 20 százalékuk 200 és 400 ezer forint között költ (az egész családot beleszámítva). Olvasóink között vannak nagyjából ezren, akik saját bevallásuk szerint 400 ezernél is többet költenek a családi vakációra.

A belföldi nyaralást némileg többen (31%) részesítik előnyben, mint a külföldi utakat (27%), ugyanakkor közel 1500-an külföldi és belföldi üdülést is terveznek (27%).

A legnépszerűbb belföldi úti cél természetesen a Balaton: olvasóink közel fele utazik idén a magyar tengerhez. Népszerű még Észak-Magyarország (10%), Nyugat-Dunántúl (9%), és a Tisza-tó (4%) is.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A külföldi utazások legnépszerűbb úti célja Horvátország (20%), Olaszország (11%), Görögország (9%), de sokan utaznak Ausztriába, Németországba és Erdélybe is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








