Karácsony után egyre nagyobb esély mutatkozik arra, hogy hidegebb, téliesebb időjárás éri el Európa nagy részét, benne a Kárpát-medencét is.
Az előző év azonos időszakához képest 11 százalékkal több, 10 832 személyautót helyeztek forgalomba 2017 decemberében, tavaly az egész évben 20,4 százalékos volt a növekedés 2016-hoz képest, 116 265 új személygépkocsit helyeztek forgalomba. A legnépszerűbb autómárka 2017-ben a Suzuki lett, amelyből 15 161 új autót értékesítettek Magyarországon.
A Carinfo MTI-hez eljuttatott közleménye szerint decemberben a legtöbbet, 1498-at Suzukiból adták el, második helyen végzett a Volkswagen 1056 autó értékesítésével, míg a harmadik Renault-ból 1002-őt helyeztek forgalomba. Egy évvel korábban a Suzukit a Ford követte, és a Renault volt a harmadik a forgalomba helyezett márkák rangsorában.
Tavaly az egész évet tekintve Suzukiból kelt el a legtöbb, 15 161 darab, ezt követte a Ford (11 372), valamint a Skoda (10 523). 2016-ban szintén a Suzuki állt az élen és a Ford volt a második, azonban a harmadik hely az Opelnek jutott.
A japán márka modelljei közül
- a Vitara volt a legnépszerűbb 22 százalék feletti részesedéssel, 8786 vásárló választotta a sport-szabadidő autót,
- az SX4 S-CROSS modellből 3407 darab kelt el Magyarországon,
- a Swiftből 853,
- az Ignisből 920,
- Balenóból 770,
- Jimnyből 70,
- Celerióból 355 darabot regisztrált
a 75 márkakereskedésre bővült Suzuki kereskedői hálózat országszerte - közölte Ruska Viktória, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője az MTI-vel.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








