Ezek most a magyarok kedvenc népautói: ki nem találod, melyik kocsi vezeti a friss toplistát
Lefékezett a magyar autópiac, kevesebb személyautó állt forgalomba idén májusban Magyarországon, mint egy évvel korábban.
Lefékezett a magyar autópiac, kevesebb személyautó állt forgalomba idén májusban Magyarországon, mint egy évvel korábban.
A jelenlegi üzemanyagárak mellett azt gondolnánk, hogy az autóhasználatot is visszafogjuk, de 66,9%-unk továbbra is ugyanúgy közlekedik a személyautójával, mint korábban.
Visszaesett a forgalomba helyezett autók száma Magyarországon áprilisban. Megnéztük, mi most a magyarok kedvenc autója.
4 millió forint alatt még mindig lehetetlen új autót vásárolni Magyarországon, a legfapadosabb, legolcsóbb modell is jóval többe kerül ennél.
Az első negyedévben több személyautó állt forgalomba Magyarországon, mint az előző év azonos időszakában - derült ki a Datahouse adataiból.
Nem vett repülőrajtot a Suzuki 2023-ban, derült ki a forgalomba helyezési toplistákból. Összességében nem olyan csúnyák a hazai autópiac számai, legalábbis tavalyhoz képest.
A körkérdésünkre válaszoló márkaképviseletek többsége arról beszélt, hogy manapság a népszerű modelleket akár 2-3 hónapos határidővel is le tudják szállítani.
A hazai használtautó-piac két legnépszerűbb modellje továbbra is az Opel Astra és a Suzuki Swift.
Bár a modellek listáját egyelőre az S-Cross vezeti, de a verseny igen keménynek ígérkezik 2023-ban. Ez lesz az az év, amikor lenyomják a Suzukit?
Magyarország kedvenc autója 2022-ben a Suzuki S-Cross volt, de mint az összesítésekből kiderült, Európában igencsak más a helyzet.
Durván a zöld rendszámos Across hivatalos listaárát, így pedig a legdrágább Suzuki már 25 millió forintba kerül Magyarországon.
Januári olcsó, új autó körképünk elég komor képet fest: ma már 4,5 millió forint is kevés ahhoz, hogy egy élhető, új autót vásárolhassunk Magyarországon.
A Suzuki két hazai gyártású modelljének áraemelésével nyitotta a 2023-as évet
A márkák között szoros volt a verseny, de végül a Suzuki megelőzte a Toyotát, és immár sokadik éve piacvezető Magyarországon.
A Magyar Suzuki Zrt. 2023-ban a vállalat munkatársainak bérét átlagosan 20 százalékkal emeli - közölte a cég.
A múlt hónapban 9500 személygépkocsi kapott magyar rendszámot, ami gyakorlatilag ugyanannyi, mint tavaly novemberben volt.
A Suzuki legutóbb szeptember 1-én emelte meg két hazai gyártású modelljének az árát.
A kínaiak árban igyekeztek a versenytársak alá lőni, de mindez hogyan viszonyul a portéka minőségéhez?
Olyan népszerű típusok szorultak vissza az eladási listákon, mint a Skoda Octavia, az Opel Astra vagy a Ford Focus, átadva helyüket japán és dél-koreai márkáknak.
2018 óta a legrosszabb októberi adatot produkálta a magyar autópiac: a múlt hónapban 8260 autó kapott magyar rendszámot.