A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 393,94 pontos, 0,36 százalékos emelkedéssel, 109 607,58 ponton zárt pénteken.
Hétfő délután biztonsági okokból lezárták a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret, miután egy heves nyári vihar súlyos károkat okozott az infrastruktúrában. A pályákat törmelék borította, konténerek sodródtak a forgalmi előtérre, és a biztonsági kerítés is megrongálódott. A légi forgalmat átmenetileg felfüggesztették, a Budapestre tartó gépek külföldi reptereken — például Bécsben, Pozsonyban és Kassán — szálltak le.
A Budapest Airport hivatalos közleménye szerint 16:13-kor egy pályán újraindult a forgalom. Elsőként a Wizz Air Liverpoolból érkező járata landolt. Bár a repülőtér ismét fogad és indít gépeket, az elmaradt járatok feltorlódása miatt utasoknak komolyabb késésekkel kell számolniuk.
Mint arról beszámoltunk, hérfő kora délután vihar miatt határozatlan időre lezárták a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret, miután a szél konténereket sodort a forgalmi előtérre, amelyek megrongálták a védelmi kerítést.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








