Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Folytatódik az FKF tavaszi hídmosási programja: szerda éjszaka a Váralagutat, csütörtök éjjel a Lánchidat és a városligeti Zielinski hidat tisztítják meg - közölte a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt.
Azt írták, hogy a Budapesti Közművek keretén belül önállóan működő FKF Köztisztasági Divízió szerdán 23.30 és 4.30 között a Váralagutat tisztítja meg kézi és gépi erővel, környezetkímélő tisztítószerrel. Csütörtökön 23.30-tól a városligeti Zielinski hidat, 23.30 és 4.30 között a Lánchidat tisztítják meg, szintén néhány órás ideiglenes zárás mellett.
A társaság azt kérte a gépjárművezetőktől és a kerékpárosoktól, hogy a jelzett időszakban válasszanak más útvonalat, illetve figyeljenek a munkagépekre, vigyázzanak a területen dolgozó, közfeladatot ellátó munkatársaikra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








