Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Megdőlt az országos és a fővárosi napi melegrekord is vasárnap: Főnyeden 17,3 Celsius-fokot mértek, Pestszentlőrincen pedig 15,5 fokot - közölte a HungaroMet Zrt. a honlapján hétfőn.
Azt írták: a hétvégén a feltámadó délnyugatias széllel melegebb légtömegek érkeztek a Kárpát-medencébe, amelynek köszönhetően a Somogy vármegyei Főnyeden 17,3 Celsius-fokot mértek, ezzel megdőlt az erre a napra vonatkozó országos melegrekord. Az erre a napra vonatkozó korábbi rekord 17,0 fok volt, amit 1995-ben mértek Kisbéren.
Budapesten, Pestszentlőrincen pedig 15,5 Celsius-fok volt vasárnap, ezzel a fővárosi napi melegrekord is megdőlt. A korábbi fővárosi melegrekord 13,7 fok volt, ezt szintén 1995-ben regisztrálták, szintén Pestszentlőrincen.
A HungaroMet Zrt. a Facebook-oldalán is írt a vasárnapi melegről. Itt megjegyezték: vasárnap a sokévi átlaghoz képest jóval enyhébb volt az idő, az ország nagy részén 10 fokkal magasabb hőmérsékletet mértek, mint a 2 Celsius-fokos klímaátlag. A bejegyzéshez készített infografika szerint az átlagos eltérés 11,2 fok volt, a nyugati határ mentén 13-14 fokkal volt melegebb az átlagosnál.
Megjegyezték: négy nappal ezelőtt még negatív előjelű volt a napi maximum-hőmérséklet eltérése az átlagostól.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








