A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Kiadták a veszélyjelzést: ködbe borul a fél ország, ezeken a helyeken lesz a legrosszabb a helyzet
Reggelig elsősorban a délkeleti, keleti tájakon képződhet nagy területen tartós, sűrű köd, illetve zúzmarás köd - írja a Hungaromet.
Sűrő ködre adott ki veszélyjelzést a Hungaromet. Azt írják, reggelig elsősorban a délkeleti, keleti tájakon képződhet nagy területen tartós, sűrű köd, illetve zúzmarás köd. Az esti óráktól ismételten az Alföldön valószínűbb ismételten nagy területen tartós sűrű köd képződése, illetve nyugat felé való terjeszkedése.
A ködös területeken ónos szitálás előfordulhat - figyelmeztetnek.

A veszélyjelzés szombaton 6 megyét fog érinteni, köztük: Bács-Kiskunt, Békést, Csongrád-Csanádot, Hajdú-Bihart, Szabolcs-Szatmár-Bereget, és Jász-Nagykunt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







