A Pénzcentrum 2025. december 16.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
Az ország nagy részén sok napsütés várható, majd a délutáni órákban a Dunántúlra hidegfront és csapadék érkezik esővel, záporokkal.
Csütörtökön még leginkább a napsütés és a meleg hőmérsékelt lesz az uralkodó, ám a délutáni óráktól kezdve a Dunántúlra fokozatosan hidegfront és csapadék érkezik esővel, záporokkal, néhol zivatarokkal. Este pedig északra és a középső tájakra is megérkezik a csapadék.
Sokfelé erős, északnyugaton reggel viharos lesz a déli, délnyugati szél, majd este a Dunántúlon északira-északnyugatira fordul a légmozgás iránya. Hajnalban 9-18, délután 21-27 fok között alakul a hőmérséklet.
A reggeli, kora délelőtti órákban a legerősebb széllökések a Bakonyban, illetve a Kisalföldön elérhetik, esetleg kissé meghaladhatják helyenként a 70 km/h-t, majd a délelőtt második felétől veszíteni kezd erejéből a szél.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








