A munkavállalók pihenése érdekében szenteste napján csak két egység, december 25-én pedig csak a debreceni egységek lesznek nyitva.
Óriási járatritkítást jelentett be a WizzAir: itt az új téli menetrend, sokan nem fognak örülni
A Wizz Air nemrégiben bejelentette, hogy utolsó Rómába tartó járata Debrecenből október 26-án indul. A helyi portál, a haon.hu érdeklődött afelől, milyen célállomások maradnak elérhetők a városból a jövőben.
A WizzAir nemrégiben azt közölte, hogy idén hét útvonalon, összesen heti 18 járatot üzemeltetett Debrecenből. Egész évben elérhetőek voltak London-Luton, Eindhoven, Isztambul, Róma-Fiumicino és Lárnaka, a nyári szezonban pedig a kínálat Burgasszal és Antalyával bővült.
A Wizz Air folyamatosan figyelemmel kíséri a járatok teljesítményét, és a következő időszak menetrendjét is ennek megfelelően alakítja. A jelenlegi kapacitás figyelembevételével úgy döntöttek, hogy a téli menetrendi időszakban, amely március végéig tart, csak a londoni járat marad elérhető. Emellett hozzátették, hogy 2025 nyarán újraindulnak a Burgaszba és Lárnakára közlekedő járatok.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








