A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Alkalom szüli a tolvajt: mint az őrültek, úgy lopták a vendégek a tányérokat ebből a magyar hotelből
Az alsópáhoki négycsillagos Kolping Hotel egyedi porcelán étkészlet gyermekeknek, azonban a hazai viszonylatban egyedülálló kezdeményezés kudarcba fulladt – írta a Spabook. A vendégek ugyanis tucatjával lopták az aranyos mintával ellátott tányérokat.
A Kolping legújabb kezdeményezése, hogy a gyermekek számára egyedi, Bobó figurával díszített porcelán étkészletet biztosítson az étkezésekhez, sajnos váratlan kudarcba fulladt - írja a lap. Az ötlet már régóta dédelgetett álom volt a gyermebarát hotel részéről, amelyet gondos tervezés és kiváló minőségű gyártás előzött meg. Hosszas keresés után Németországban találták meg azt a porcelán gyárat, amely biztosította az elképzelt minőséget, és a hotel grafikusai egyedi grafikával tették még különlegesebbé a tányérokat, tálkákat és bögréket. Az első napok izgatottsága azonban hamar csalódásba torkollt.
A büféasztalra kihelyezett 50 darab tányér közel fele nyomtalanul eltűnt. Az étkészletek nem törtek el, és nem kerültek vissza a konyhára sem. Egyszerűen eltűntek. A hotel vezetősége nem akar senkit sem gyanúsítani, mégis mély szomorúság övezi a helyzetet. "Nem láttuk jönni, ami ezután következett" – írják közösségi oldalukon. A vendégek számára azonban továbbra is lehetőség lesz megvásárolni a készletet a helyszínen, de az asztalokra már nem kerülnek vissza.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








