Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Teljesen leállt a közlekedés csütörtökön reggel Németország legnagyobb légikikötőjében, a frankfurti reptéren. A leállás oka, hogy az Utolsó Generáció klímaaktivistái akcióztak a kifutópályákon. Az akció miatt Frankfurter Allgemeine Zeitung szerint több mint ötven érkező repülőgépet kellett átirányítani- derül ki cikkükből.
Csütörtök reggel teljesen leállt a közlekedés Németország legnagyobb légikikötőjében, a frankfurti repülőtéren, mivel az Utolsó Generáció klímaaktivistái a kifutópályákon akcióztak. Az akció miatt több mint ötven érkező repülőgépet kellett átirányítani. A német szövetségi rendőrség szóvivője szerint minden kifutópálya érintett volt, és jelenleg a biztonsági hatóságok a fennakadások gyors elhárításán dolgoznak.
Az aktivisták kerítést átvágva jutottak be a területre, és "Az olaj öl" feliratú plakátokkal demonstráltak. Hasonló akciókat hajtottak végre más reptereken, és a német kormányt felszólították a fosszilis tüzelőanyagokról szóló nemzetközi megállapodás aláírására. Szerdán a Köln-Bonn repülőtéren is fennakadásokat okoztak az aktivisták.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








