Verekedés tört ki a massachusettsi Nantucket szigetén rendezett karácsonyi ünnepségen.
Egy európai akció keretében tart ellenőrzést a rendőrség csütörtök reggeltől péntek reggelig vonatokon és pályaudvarokon – közölte az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) kommunikációs szolgálata kedden – számolt be róla az MTI.
A 24 órás magyarországi ellenőrzés a Railpol (Vasúti Rendőrségek Európai Szervezete) által koordinált akció része. "Az Európai Unió nagy hangsúlyt fektet a vasúti közlekedés és áruszállítás biztonságának fenntartására és fokozására" – hangsúlyozták.
A csütörtök reggel 7 órától másnap reggel 7 óráig tartó akció elsődleges célja az illegális migráció és az ahhoz kapcsolódó jogellenes cselekmények elleni hatékony fellépés, de kiemelt hangsúlyt fektet a rendőrség a vasúti közlekedéssel összefüggő bűncselekmények és szabálysértések, továbbá az utasok sérelmére elkövetett jogsértések megelőzésére.
A rendőrök az akció keretében ellenőrzik a hazai és nemzetközi személyszállító vonatokat, az utasok poggyászait és a pályaudvarokon található csomagmegőrzőket is.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








