A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59%-kal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az Eb alatti időszakra a tőlünk Németországba szóló repülőjegyek ára 60 ezer Ft körül mozog. Míg tavaly Berlinbe foglalt a legtöbb honfitársunk, addig idén Stuttgart vette át a vezetést, ahol a magyar válogatott két csoportmérkőzést is játszik. Németország annyira népszerű lett az Eb időszakában, hogy megelőzte Törökországot és Portugáliát is.
A tavaly decemberi sorsoláson az A csoportba került a magyar válogatott. A nemzeti tizenegy június 15-én Kölnben a svájciak ellen lép először pályára. Ezután Stuttgartban játszanak június 19-én a németek ellen, majd 23-án ugyanitt a skótokkal találkozik a válogatott. A Kiwi.com korábbi kutatása alapján a magyarok 8%-a utazik repülővel külföldre valamilyen sportesemény miatt. A vezető cseh utazási technológiai vállalat kíváncsi volt, hogy vajon a foglalási adatok mit mutatnak, az Eb mennyivel növeli meg a Magyarországról induló repülős forgalmat az idei Eb-nek otthont adó Németországba. Németországi célállomásra 59%-kal több foglalás érkezett Magyarországról a Kiwi.com-on keresztül a 2024. június 14. és július 12. közötti időszakra, mint egy évvel korábban.
A német városok népszerűségét is átrendezte az Eb. Míg tavaly Berlin, Stuttgart, Dortmund, Nürnbeg és Düsseldorf voltak az élen, addig idén Stuttgart átvette a vezetést, ezt követi Berlin, Dortmund, Köln és Hamburg. A Kiwi.com foglalási adatai alapján a vizsgált időszakban a magyar utazók átlagosan 4-5 napot töltenek Németországban, ahová a repülőjegyek átlagára eddig 60 ezer Ft körül mozgott. Honfitársaink többsége a június 17-i héten indul Németországba. „Kutatásaink alapján az utazókat leginkább egy másik ország kultúrájának felfedezése és a nyelvtanulás motiválják, de előfordul, hogy egy-egy sportesemény vagy koncert kapcsán is jelentős ugrást látunk a foglalási adatokban.
Most például a Stuttgartba irányuló keresések nőttek közel négyszeresére, aminek egyértelműen az Eb az oka” – osztotta meg Eliška Řezníček Dočkalová, a Kiwi.com ügyfélélményért felelős alelnöke. Németország a 4. legnépszerűbb repülős úti cél az Eb időszakában A legtöbb magyar a kora nyári időszakban repülővel Spanyolországba, Olaszországba és Görögországba utazik. Ezeket követi Németország, és maga mögé utasít olyan népszerű nyaralóhelyeket, mint Franciaország (5.), Törökország (7.), Portugália (8.) vagy Málta (12.), amelyek rendszeresen előrébb
szerepelnek a nyári időszak foglalási listáján.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








