Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Fontos bejelentést tett a MÁV a kétpói balesettel kapcsolatlban: ennek örülni fognak az utasok
Helyreállították a júliusi vonatbalesetben Kétpónál megsérült vasúti pályát; újra menetrend szerint közlekednek a szerelvények a Budapest-Szolnok-Békéscsaba vonalon - közölte a Mávinform.
Július 9-én Kétpónál egy tehervonat kilenc konténerszállító kocsija kisiklott, mindkét vágány használhatatlanná vált, napokig pótlóbuszok szállították az utasokat a szakaszon. Július 15-én indult újra a vonatközlekedés az egyik vágányon Tiszatenyő és Mezőtúr között.
A másik vágány mintegy 2 kilométeren megrongálódott, egy felsővezetéki tartóoszlop kidőlt, a sínek és a vasbetonaljak használhatatlanokká váltak, helyenként új pályát kellett építeni. Bal oldalon 200 méternyi, jobb oldalon 400 méternyi vágányt építettek át, kicseréltek 3500 vasbetonaljat, 1200 méternyi sínt, 1485 tonna zúzott követ helyeztek el a vasúti pályában, továbbá a vasúti átjáróban kicserélték a megrepedezett, összetört burkolati elemeket. Másfél százan dolgoztak a helyreállításon, amelynek költsége mintegy 700 millió forint - közölte a Mávinform.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








