A BMA tagjainak mintegy 83%-a szavazott a sztrájk megtartása mellett a hétvégén tartott online szavazáson.
Újabb ezer járatot törölnek az olasz légiforgalmi sztrájk miatt: ez most mát tényleg fájni fog
Csaknem ezer belföldi és nemzetközi járatot érint szombaton az olaszországi repülőtereken a földi kiszolgáló személyzet munkabeszüntetése, amely délelőtt 10 órától este 6 óráig tart.
A késések miatt a sztrájk hatása az éjszakai órákba nyúlóan is érezhető lesz. A munkabeszüntetést a reptéri dolgozókat képviselő olaszországi szakszervezetek hirdették meg, a földi személyzet hat éve lejárt munkaszerződésének megújítását követelve.
Ezzel párhuzamosan sztrájkot hirdettek 12 és 16 óra között a számos olaszországi járatot is fedő Malta Air légitársaság pilótái, valamint 10 és 18 óra között a Vueling pilótái és légi személyzete. A sztrájk a július közepére eső egyik legforgalmasabb nyári hétvégére esik. A rendkívüli kánikula sem segíti majd a repülőtereken az utasok helyzetét.
A légiforgalmi sztrájk a csütörtöki olaszországi vasutassztrájkot és a pénteki városi tömegközlekedési munkabeszüntetést követi.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








