Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Technikai karbantartás végez a Raiffesen bank szombatról vasárnapra. Rengeteg szolgáltatásuk nem lesz elérhető 10 órán keresztül
Üzenetben tájékoztatták ügyfeleiket arról, hogy 2023.03.25.(szombat) 22:00 és 2023.03.26.(vasárnap) 08:00 óra között (bankszünnapnak minősülő) technikai karbantartás miatt bizonyos szolgáltatásaik nem lesznek elérhetők.
- raiffeisen.hu weboldal
- Raiffeisen DirektNet
- Internet Brokering
- Electra
- Multicash
- myRaiffeisen mobilapplikáció(myRa App)
- myRaiffeisen Portal internetbanki szolgáltatás(myRa Portal)
- Kisvállalkozói számlanyitás
- Online számlanyitás
- RaiConnect
- Online személyi kölcsön igénylés
- Raiffeisen Pay szolgáltatás
- Raiffeisen Scan&Go mobilfizetési alkalmazás
- PSD2 API szolgáltatások
- Időlegesen egyes kártyaszolgáltatások és a banki SMS küldés is szünetel
- Raiffeisen Direkt telefonos ügyfélszolgálat kódokkal azonosított hívás fogadása(CCD)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








