Panyi Miklós, a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára közölte, hogy két újabb otthon startos budapesti lakásfejlesztés indulhat.
Nem tartanak a háború hatásaitól, erős nyári szezonra számít a Budapest Airport. A társaságnál úgy számolnak, hogy az utasforgalom elérheti a 2019-es rekord 85 százalékát is.
A nyári szezonra bővíti menetrendjét a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, 35 légitársaság járataival 122 desztináció és 112 város érhető majd el. Idén először már átszállás nélkül lehet utazni a magyar fővárosból a törökországi Izmirbe, a spanyolországi Alicantébe, Valenciába és Castellonba is. Júniustól pedig – két év szünet után – ismét közvetlen járat repül majd New Yorkba.
A budapesti reptér kínálata így már majdnem eléri a járvány előtti szintet – mondta érdeklődésünkre Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója.
2019-cel összehasonlítva az elérhető városok, úti célok számát 80 százalékra vissza tudtuk hozni, vagyis 20 százalék hiányzik még a korábbi rekordévhez képest. Ezt szeretnénk idén visszaépíteni a menetrendünkbe
– mondta Valentínyi Katalin az inforádiónak. A társaság nem csak a menetrend bővítésén dolgozott, a pandémia alatt is folyamatosan fejlesztett. Felújította például a repülőgép-állóhelyeket, 30 új önkiszolgáló poggyászfeladó automatát szerelt be, megújította a vizesblokkokat és a számukat is emelte. A kapacitásbővítésre a reptér várakozásai szerint szükség is lesz, hiszen nyáron az utasforgalom további erősödésére számítanak.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Erre az évre 600 ezer ukrán és orosz utassal számoltunk, de egy részük nyilvánvalóan nem fog megjelenni az utasforgalmi adatokban, hiszen nem közlekednek e két országból a járatok. Ám ezzel együtt a háború összességében minimálisan érinti az utasforgalmi számainkat. Nagyon erős nyárra számítunk, mondhatnám csúcsforgalomra. Az egész évet tekintve 75-80 százalékát fogjuk elérni a 2019-es adatoknak, nyáron viszont ez felkúszhat 85 százalékra is
– mondta Valentínyi Katalin. A reptér légiárukezelő központjában is folyamatos növekedéssel számolnak. A légiáruszállítás a járvány alatt bővült, a repülőn érkező árumennyiség pedig azóta is minden hónapban 25-30 százalékkal emelkedik. A társaság várakozásai szerint idén új rekord is születhet: a budapesti repülőtéren megfordult áruk mennyisége elérheti a 250 ezer tonnát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







