A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
Kedden reggel 6:50-kor a Kiskunfélegyházáról Hódmezővásárhelyre tartó személyvonat Mindszenten, a Déli úti vasúti átjáróban egy kisteherautóval ütközött össze, a motorkocsi kisiklott és felborult. Az első információk szerint a vonaton 22 utas tartózkodott, közülük ketten súlyosan, nyolcan könnyebben megsérültek.
A baleset bekövetkezésekor a fénysorompó jól működött, a teherautó a tilos jelzés ellenére hajtott a vonat elé, a teherautó utasai közül többen meghaltak.A helyszínelés és a műszaki mentés miatt várhatóan szerda reggelig Szentes és Hódmezővásárhely között pótlóbuszok közlekednek. Az aktuális változásokról a MÁVINFORM tájékoztat.
A helyszínelés befejezése után az oldalára borult motorkocsit vasúti daruval fogják a sínekre emelni, majd a sérült pálya helyreállítása következik. A munkálatok miatt ezen a szakaszon várhatóan szerda reggelig szünetel a vasúti forgalom.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








