Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Az Ukrajnában kialakult háborús helyzet miatt az I-es (piros) utazásra nem javasolt biztonsági kategóriába sorolta Ukrajnát a Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) csütörtökön - közölte a Konzuli Szolgálat a honlapján.
"Az Ukrajnába történő beutazás semmilyen körülmények között sem javasolt" - szögezték le, egyúttal kérve, hogy az országban tartózkodó magyar állampolgárok regisztráljanak konzuli védelemre. Mint írták: valamennyi ukrajnai külképviselet a magyar állampolgárok rendelkezésére áll, hogy segítséget nyújtsanak, akár személyesen, akár telefonos megkeresés esetén. A kijevi nagykövetség és konzuli hivatal, az ungvári főkonzulátus, valamint a beregszászi konzulátus telefonszámai megtalálhatóak a Konzuli Szolgálat honlapján.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








