Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Az elmúlt egy napon 49 új koronavírusos esetet regisztráltak Magyarországon, amivel összesen 808 661 főre nőtt az eddig beazonosított fertőzöttek száma. Nem volt halálos áldozata a vírusnak az elmúlt 24 órában.
Az esetszámok hétnapos mozgóátlaga stagnál napok óta, a múlt hetinél valamivel magasabb szinten, a tesztekben a pozitivitási ráta alacsony, 0,7 százalék alatti. A régiók közül a legkevésbé átoltott Borsod-Abaúj-Zemplén megye mellett Veszprém és Vas megyében regisztrálták lakosságarányosan a legtöbb új esetet az elmúlt egy héten - írja a Portfolio.
Az elmúlt egy hétben Budapesten és Pest megyében regisztrálták a legtöbb új fertőzöttet, a megbetegedések több mint harmadát. Lakosságarányosan azonban Veszprém és Vas megyében, valamint az egyik legrosszabb átoltottsággal rendelkező Borsod-Abaúj-Zemplén megyében találták a legtöbb új esetet 100 ezer lakosra vetítve.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








